Aplikacja przeznaczona jest do zarządzania techniczną obsługą nieruchomości w zakresie ewidencji zdarzeń realizowanych przez służby techniczne zarządcy. Jej działanie oparte jest na fizycznej strukturze zasobów rejestrowanej w aplikacji Ewidencja Zasobów. Wyposażona jest w elastyczny mechanizm opisania obiektów budowlanych, który umożliwia przygotowanie informacji zarówno w układzie książki obiektów jak i innym dowolnie wymaganym przez użytkownika.
System prowadzi pełną historię przeglądów i prac wykonywanych na poszczególnych elementach obiektu budowlanego, ewidencję napraw i awarii z uwzględnieniem statusu usterki i rejestracją ewentualnych zdjęć, map itd.
Wbudowany w aplikację generator analiz pozwala użytkownikom na tworzenie przekrojowych raportów dot. zarejestrowanych obiektów budowlanych - np. powierzchnie dachów, typy dachów zarządzanych budynków. Podstawowym celem aplikacji jest wsparcie w zakresie sprawnego zarządzania obiektami budowlanymi.
Aplikacja stanowi jeden z modułów zintegrowanego systemu informatycznego Meritum - nowoczesnego rozwiązania wspomagającego pracę zarządców i administratorów nieruchomości.
MOŻLIWOŚCI APLIKACJI:
- ewidencja zasobów w formie nieruchomość-> budynek->lokal, ewidencja działek
- dowolna liczna obsługiwanych budynków, lokali (zgodnie z wykupioną licencją)
- dostęp do danych rejestrowanych w aplikacji Ewidencja Zasobów
- ewidencja obiektów budowlanych i ich parametrów technicznych , zdjęć, map
- ewidencja terenów (chodniki, prześwity, drogi osiedlowe itd.) i ich parametrów technicznych, zdjęć, map
- ewidencja przeglądów, usterek, stanu poszczególnych elementów
- tworzenie harmonogramów okresowych przeglądów instalacji oraz obiektów budowlanych
- ewidencja prac remontowych dot. poszczególnych elementów
- prowadzenie elektronicznego opisu technicznego budynku z możliwością sukcesywnej rozbudowy zakresu rejestrowanych danych
- definiowanie struktury danych technicznych w podziale na poszczególne rodzaje obiektów budowlanych
- wbudowany generator raportów pozwalający na tworzenie dowolnych analiz w oparciu o dane zawarte w strukturze technicznej
- gromadzenie pełnej dokumentacji technicznej w postaci załączanych do ewidencji plików np. zdjęć, dokumentów, rysunków, uchwał
- eksport raportów do formatów pdf, doc, xls, txt, csv itd.
- pełna współpraca z arkuszem kalkulacyjnym